22.7.12

Upp som en sol...

Igår visade jag en layout med en härlig höstdag och en strålande glad unge.
Idag är det raka motsatsen.

Dagen efter går vi till dagis, det är ruggigt så tidigt på morgonen och Johans härliga humör från gårdagen är som bortblåst. Det är roligt att hans humör stämmer in med en annan sida av hösten och det går genom i färgskalan i korten för denna dag.



Jag gillar hur Christina stämplar hämningslöst på sina layouter, sån vill jag vara!
Jag börjar lite försiktigt med lite stänk bakom fotona och hönsnät som letar sig fram i hörnen. Lite washitape ger fint mönster till bakgrunden och den ojämna bården passar perfekt som avslut.
För att flörta lite med gårdagens layout låter jag ett papper smyga med in i övre hörn och en spillremsa som var för fin för att slängas då jag stansade kanten på gårdagens layout.

Materiallista:
Stämpel, Stänk, Gummiapan
Stämpel, Hönsnät, Gummiapan
Stämpel, Ojämn bård, Gummiapan
Datumstämpel
Cardstock, Kraft, Bazzill Paper
Mönstrat papper, Repeat, Earth love, Cosmo Cricket
Washitape, Yoyogi, YouDo
Aflabetsstickers, Simple Stories
Alfabetsstickers, Toffee Apple, Kaiser Craft
Stämpeldyna, Vit, Memories Ink
Stämpeldyna, Svart, Memories Ink
Häftklammer

1 kommentar:

LivetenligtMaldis sa...

så klockren den är... sötisen med sin kanin