25.7.12

Promarker vs Distress Markers

Förmodligen ägnar jag mig åt precis samma sak som den här gulliga tjejen från Marianne design- solar och läser! 

Jag har gjort två ungefär likadana kort, men en sak skiljer dem åt. De är färglagda på olika sätt. Och det blir precis lika fint tycker jag!


Promarker



Distress Markers


Stämplen kommer som sagt från Marianne Design och heter "In the sun". Kan man inte själv få njuta av solen i den här solfattiga sommaren så kan man i alla fall stämpla och drömma lite :-)

Alla mönstrade papper är från GCD Studios - somrigt härliga! På det nedersta kortet har jag stämplat och färglagt på ett himla bra akvarellpapper.
Övrigt: Rosa hydrageor och halvpärlor, QK myror och MS fjärilar.

Ciao for now!

2 kommentarer:

Pillan sa...

Superfina kort!

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Jättefina kort! Snyggt färglagt!