8.7.12

Jag vill bo i en...

svamp...

Idag visar jag åter ett kort med motiv från Some Odd Girl.
De ger ibland ut lite större set med stämplar och då kommer det med andra roliga motiv. Jag fastnade för den lilla svampfamiljen. Så här års är vi väl inne precis i början av svampsäsongen så jag tycker det passar bra att visa detta nu.

Det kan vara kul att inte alltid ha fyrkantiga motiv och scalloped cirkeln har jag plockat upp i min egendesignade blomma, för det är det knappen skall föreställa. De båda cirklarna är monterade på distanskuddar.

En liten hälsning satt med Tiny Alpha Stickers och jag har ett kort att skicka till nån som bytt bostad, tex.



Materiallista:
Stämpelset, Hey Kaylee, Some Odd Girl
Cirkelstansar, Standard Circle Small, Spellbinders
Cirkelstansar, Classic Scalloped Circle Small, Spellbinders
Knapp
Diverse mönstrade papper ut spillbitslådan
Distress Ink, Ranger
Akvarellpapper, Aquafine
Vattenpensel, Koi
Distanskuddar
Tiny Alpha Stickers, KaiserCraft
Cardstock, Bazzill Paper

3 kommentarer:

Ida sa...

Läckert! Väldigt snyggt att sätta papper bakom knappen sådär
Ida

Ida sa...

Läckert! Väldigt snyggt att sätta papper bakom knappen sådär
Ida

LivetenligtMaldis sa...

mycket snyggt färglagt!! jag har tapat min "mojo" :/