11.7.12

Paris

Då är det onsdag igen och min tur att blogga. Helen har fått in lite nya stämplar i butiken från Marianne Design bla dessa Paris-stämplar. Jag fick i uppdrag att göra några layouter från min resa i Paris i höstas och det gör jag mer än gärna! Underbar stad och man kan knappast misslyckas med sina foto.

Här - Eiffeltornet- taget från taket på Triumphbågen, underbart med denna gigantiska symbol som sträcker sig högt över takåsarna!


Jag har som sagt stämplat lite grann med ett clearstamps set från Marianne design och även lite splatter. Min sista Qk-dies jag köpte var just Eiffeltornet så jag kände att jag var bara tvungen att ha den med. Blev kanske lite många Eiffeltorn... :-)

Papper: Straw och Kraft, GCD Navy Flora "Splendor"
Övrigt: tag, washitejp, pearlmaker, TH pennspetsar


Sen gjorde jag en tag också, som bonus :-) men mest för att det är så roligt!


Här har jag blandat stämplar från Tim Holtz och Marianne Designs Paris-stämplar. Jag har inkat in tagen med Distress dynor i två olika färger - Faded Jeans och Old Paper. Sen har jag stämplat lite hur som helst! Tagen är perfekt att ha med sig nu på semester som bokmärke, rent av i en turistbok över Paris!

Au revoir!

4 kommentarer:

Emma sa...

Åh jag älskar Paris!!! Och din layout och tag!!
Hur har du fått fotografiet i det formatet och med en sån bred kant runt om? Skrivit ut hemma eller framkallat någonstans ifrån? Eller har du helt enkelt skärt den så?

Chris_P sa...

Det finns en app som heter Instagram, både till iPhone och android och där har jag lagt in fotot, lagt på ett filter såsom ramen runt om och sen skrivit ut fotot. Ca 10x10, himla trevligt format och appen är kul att fixa till sina foton i.

Ulrika sa...

En helt underbar layout! Nä, det blev inte för många Eiffeltorn! ;-))
När kommer vinnaren från juniutmaningen presenteras? Nyfiken att få se bidragen, och vem som vann!!

pysselpetra sa...

fantastisk ♥ stilig och vacker