14.9.11

Scrappare i Bohuslän

I förra veckan startade jag en facebookgrupp som heter "Scrappare i Bohuslän".
Det var min tanke att hitta en väg där vi kan dela med oss av information som kan handla om allt mellan himmel och jord, men gärna med viss anknytning till vår hobby.

Information från butiker om nyheter och erbjudanden, träffar och mässor eller tips och idéer om hur man använder olika produkter och material.

Men jag vill även att det skall vara en mötesplats för alla scrappare i Bohuslän där det ska vara möjligt för alla att starta en diskussion och jag hoppas på att det skall bli en grupp med mycket liv och drag i. Lägg upp bilder på dina alster, sälj gamla produkter sins emellan eller kom med tips om vad du vill se i butikerna.

Det är en öppen grupp så det är bara att ansluta sig. Men en förhoppning är att du bor i Bohuslän, med Göteborg inräknat. Och jag välkomnar alla butiker i området att gå med.

Hjälp oss nu att öka medlemsantalet genom att ansluta dig till vår grupp.
Vår sida på facebook finner du här.

När vi nått 200 medlemmar kommer jag att lotta ut ett stämpelset från Tim Holtz bland gruppmedlemmarna.

Ta chansen att vinna detta stämpelset.


Så vänta inte,
bli medlem redan idag!
Lägg till dina scrappande vänner så växer vi fortare!

Inga kommentarer: