24.7.12

Mer Cakewalk

Minialbum eller inte? Det ver frågan jag ställde mig när vi kom hem från ett par intensiva dagar i Stockholm med telefonen full av bilder och sinnet fullt av minnen. Jag valde bort minialbum och ska försöka göra en LO per dag istället.  Första varianten blev en grid, ett upplägg jag gillar och återkommer till. Dock blev det lite svårt att få plats med mycket text, så baksidan är fulltecknad av minnesanteckningar. Alla foton har fått Instagramfiltret "Sienna", som jag tycker passar perfekt till October Afternoons cremefärgade ton.


Material: Fortsätter att njuta av Cakewalk från October afternoon; Alla mönstrade papper, stickers och bokstäver är därifrån. En av bradsen är från Echo Park, medan den andra också kommer från OA.

1 kommentar:

pysselpetra sa...

elegant sätt att bevara minnet med många foton ♥ snygg titel