6.7.12

Beach buddies

Hej hej!
Ida heter jag och jag har fått den stora äran att gästa Scrapfabrikan nu i Juli månad :-)
Det ska bli så roligt!
Helen sände mig ett jättehärligt paket med massor av godsaker i, bland annat det super härliga stämpel settet Beach day buddies från Some odd girl. Älskar verkligen stämplarna av det märket!


Först ut ett ganska enkelt kort. Pojken, sandslott, spade och text kommer alla från Beach day buddy settet medan grästuvan kommer från ett annat av Some odd girls stämpelset nämligen Hey Kaylee.
Färglagt har jag gjort med distressrefiller och vattenpensel från Koi. 

Har här försökt på frihand få till moln och jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet!

Papper och stickers från Simple storys Summer fresh (även bingorutan är från ett av papprena)
Lite bakers twine och några Dewdrops från You Do fick bli de övriga dekorationerna på detta kort.


Nästa kort på tur blir den söta flickan från samma stämpelset, även vågen är där i från. Molnen och snäckorna (syns dåligt på bilden men dom finns i sanden) kommer oxå dom från Sog ( Sunny May och Under the sea May). Även här färglagt med mina älskade distressrefiller!
papper från Simple story Summer fresh, sol och bokstäver är stickers från serien.
Blommor, halvpärlor,tårtpapper och en söt liten gemfjäril, alltihopa hittar ni givetvis i shoppen!

Ha nu en skön fredag!
Ida

4 kommentarer:

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Vilka fina kort! Snyggt färglagda och riktigt somriga!

/Jeanette (Jeany)

LivetenligtMaldis sa...

så otroligt fina! Vill bada :)

Petraso sa...

kanon kort! ida stämplarna är så fina!

Chris_P sa...

Superfina kort!!!