13.7.12

So happy together


Ibland är det bra att ha ett syskon att hålla i handen, en som går bredvid fastän man bråkar rätt  ofta oxå.

Det krävs inte så mycket för att man ska få till det bra med de fina papprena från Simple story!
Det snygga bakgrundspappret hade redan det fina zikzak mönstret :-)
Titeln fanns även den på ett av papprena, superbra!!!
Den lilla datumstämpeln (stämplad under fotot) är oumbärlig. Jag är helt beroende av denna, superbra till både lo´s och kort för att datera händelser, födelsedagar mm.



Snyggt tycker jag det blir om man viker ner ett hörn av pappret och bakom fäster ett annat så ser det ut som man har flera lager.
Den fina kakservetten har jag färgat in med distresser.
En söt liten gemfjäril fick pryda fotots hörn och pricken över i lite stickers från Simple story.

Ha nu en skön fredag för det ska jag ha!
Ida

1 kommentar:

LivetenligtMaldis sa...

hääääärlig! Älskar också dessa papper. Visst är kortet ljuvligt? Jag vet hur det är med 4 syskon :)