28.7.12

Freddy flygare

Har du sett de söta ugglestämplarna från PaperMaze?

Jag har gjort ett kort till Johans pappa då han äntligen fick sina nya vingar i förra veckan efter fyra års hårda studier. Vad passar bättre än denna lilla söta uggla som är ute och flyger. PaperMaze fina molnpapper ville jag ha med och Johans pappa tyckte det passade bra då hela utbildningen handlat om moln enligt honom. Ville ha lite "glimten i ögat" så jag satte dit några kugghjul från Tim Holtz så att det skulle se ut som om planet faller isär.



Jag tänkte att mottagen inte skulle vara speciellt sentimental av sig, så jag frågade om jag kunde få ha kortet i butiken för att visa stämpeln. Men nej, det skulle han ha på kontoret. Kul tycker jag som lagt ner lite tid på det.



Idag är jag i Budapest på Hungaroring och kollar på kval till morgondagens formel1-tävling.
Butiken är öppen, Monica, Maldis, håller ställningarna.
Trevlig lördag.


Materiallista:
Stämpel, Freddy Flygare, PaperMaze
Mönstrat papper, Molnig dag, Second Collection, PaperMaze
Cardstock, Coconut Swirl, Bazzill Paper
Kugghjul, Tim Holtz
Alfabetsstickers, Diverse
Distress Ink, Ranger
Akvarellpapper, Aquafine
Vattenpensel, Koi
Distanskuddar
Limprickar

4 kommentarer:

Teamjes sa...

Men åh kortet är helt underbart ♥ Blir kär i den söta stämpeln ju :)

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Helt gudomligt sött kort! Stämpeln är bland det sötaste jag sett:)

Gunilla/Nilla sa...

Ett riktigt coolt kort!

Christina sa...

Superfint kort Helen!!!