4.7.12

Beach Day Buddies

Jag fick en beställning från min syster på avslutningspresenter till hennes flickas dagisfröknar och vi kom överens om att ge bort ett Sommar-choklad. Sagt och gjort - jag altrade 3 stycken stora Marabou och idag visar jag ett av dem här.


Använde min Martha Stewart scoreboard för att biga kanterna så jag kunde vika cardstocket runt chokladet.



Ena delen av söta Beach Day Buddies från SOG! Hur gullig som helst och passar superbra!



Den söta krabban är även den en SOG-stämpel som följer med Beach Day Buddie-setet. Jag färglade den med en Distress dyna istället för jag fick inte till den där riktigt djupa röda färgen med Distress Markers. Jag stämplade av lite rödfärg på en akrylkloss och hämtade upp färgen med en pensel. Funkade jättebra!



Närbilder!
Ser ni att jag lyckades komma ihåg cheese cloth? Färgade dessutom in den lite med spraymist.

2 kommentarer:

Tess Ekwall sa...

wow!! snyggt!! stämplarna är jättefina och grym färgläggning!!
älskar ditt upplägg och färgerna du använt!!
önskar dig en härlig dag. kram, tess.

LivetenligtMaldis sa...

tokfint!