13.6.11

Rocket Age - October Afternoon

Hur underbar är inte den nya serien från October Afternoon, Rocket Age?
Jag vill inte gärna använda mig av engelska uttryck när jag scrappar men denna gång var det ett måste.

Mitt bakgrundspapper, Docking Maneuver, har små förstansade rektanglar i sig över hela pappret. Varje rektangel har en siffra i sig. Tryck ut dom och pappret ser ut som ett hålkort. Jag tryckte bara ut fyra, så jag kunde sätta dit årtalet då kortet är taget.



Materiallista:
Docking Maneuver, Rocket Age, October Afternoon
All systems go, Rocket Age, October Afternoon
Captains Log. Rocket Age, October Afternoon
Die Cut, Rocket Age
Alfabetstickers, Farm Fresh, October Afternoon

Chipboardbokstäver, Cosmo Cricket
Tags
Biljetter, Jenni Bowlin

Knappar

2 kommentarer:

Chris_P sa...

Superfint!!! OA är bara kalasfina!

LivetenligtMaldis sa...

helen den är underbar!