7.6.11

Ännu en vinnare

Nu är dragningen av vinnaren i vår Facebookutlottning genomförd.

Jag har haft den fysiska butiken stängd, då jag har en sjuk liten kille hemma. Han fick hjälpa mig att knyckla till lotter och sedan dra självaste vinnaren.


Alla lotter i skålen med namn på er som gillar oss på Facebook.

Här dras vinnaren!

Vem kan det vara?

Spännande...

Jamen, det var ju...

GRATTIS säger vi till

Katarina Lundborg!

Hör av dig till mig med en adress dit jag kan skicka vinsten.
info{snabel-a}scrapfabriken.se

3 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

grattis! En sådan söt dragare får du utnyttja igen syrran ;-)

Kattiz sa...

Å, trodde knappt mina ögon. STOOOORT tack, det här förgyllde min dag :) Och en extra tackkram till vinstdragaren, han var såååå duktig! :)
Kramar Kattiz

Marita Johansson sa...

GRATTIS till Kattiz