29.6.11

Bättre sent än aldrig...!

Trodde min själ att jag aldrig skulle bli klar, man ska helt enkelt inte gå ifrån en påbörjad layout. Det blir aldrig bra!

När jag väl var färdig tyckte jag att den såg lite naken ut så jag tänkt "Hm jag är ju såå himla bra på att mista..."! Sagt o gjort, lite rosa mist kunde ju liva upp det nakna. Sure!! Misten sprayade inte som jag ville! Så nu får den sen ut så. Exempel på hur man INTE ska göra :-)

Papper och bokstäver hittar ni på Scrapfabriken! Mer från mig nästa onsdag - jag lovar!

2 kommentarer:

pysselpetra sa...

jag tycker att den blev jättebra. Misten ger lite rörelse i layouten och även om du inte menade att det skulle bli så tycker jag att du ska vara nöjd ♥

LivetenligtMaldis sa...

en i min smak!! Jätesnygg fast jag älskar mycket dekos.