2.6.11

Kenny K - Download Diva & Rock Chick

Jag gillar verkligen dessa tjejer. Jag själv kunde inte sätta fingret på vad de likande, men Magnus knäckte det: Bratz-dockor. Antagligen hade jag gillat Bratz om jag vore tjej och tio år :)

Jag har stämplat och embossat. Jag målar med Distresser och vått i vått, så embossingen hjälper mig att hålla vattnet någorlunda på plats. Men tyvärr är jag otålig så jag hinner inte alltid vänta på att färgen torkat innan jag går på nästa område och då sticker gärna färgen iväg något.



För att framhäva hennes söta plutläppar har jag lagt på lite Glossy Accents 3D-lack.


Materiallista
Stämplar: Downtown Diva och Rock Chick, Kenny K
Papper: Posies, Stella & Rose, My Minds Eye (fram och baksidor)
Papper: Herringbone, Stella & Rose, My Minds Eye
Papper: Ivy, Bazzill
Stickers: Sticker Tags, So Sweet, Stella & Rose, My Minds Eye
Blommor och bokstavsstickers ur egna gömmor.

1 kommentar:

LivetenligtMaldis sa...

helt underbara... ska bli kul att leka med dem lite :)