8.6.11

Coola stämplar - Kenny K

Hur glad blev inte jag när jag såg att Helen fått in dom här läckra stämplarna från Kenny K?! Jag var redan en lycklig ägare av två stycken men lär nog fylla med fler nu ;-)

Först ut är "Troublemaker" - hon är så himla cool! Jag har färglagt stämpeln med ProMarker och sen har jag använt mig av lite spillbitar, bla från October Afternoon. Band från Lime Twist (såå fina!) och blommor hittar du i Scrapfabrikens webbshop. Frimärket har jag återvunnet från mitt senaste DT-paket. Washi-tejp, pearlmaker och den lilla textstämpeln är privat.

Nästa coola tjej är "Club Kid", även denna färglagd med ProMarker. Spillbitar från October Afternoon, Jenny Bowlin Bingobricka, blommor och bokstavsstickers från OA.

6 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Super Läckra Kort!!!

LivetenligtMaldis sa...

oh, jummlars vilka URLÄCKRA kort!!!!

JD sa...

bara älskar de stämplarna, har en i min lilla ägo =).

Marita Johansson sa...

De är sååå himlans snygga

Åsa/asamia sa...

Å vilka läckra kort, och vilka tuffa stämplar.

Unknown sa...

Hej!
Jättefina kort du har gjort.:)
Jessie