11.6.11

Kenny K

har jag fått två stämplar med av Helen.
Jag är en Hängla och Magnolia NÖRD men jag får erkänna
Jag är KÄR i dessa! Så otroligt roliga att färglägga.

Så fort jag fick syn på Kitty Katastrophe tänkte jag på mitt 80 tal.
Cerise, svart, spets och frisyrer - Madonna har mycket på sitt samvete :)




Jag har färglagt henne med distresser, lite metallicpennor och ett twinklings set jag fick med i en engelsk tidning.







Jag har gjort ett box card . Jag skar ut ett fönster och det sitter ett tunt plastark mellan stommen och den rosa cardstocken.
Jag tänker mig detta till en ung tjej som vill på musikfestivaler / konserter. I boxen kan man lägga pengar eller biljetter.






Ett gammalt mobilsmycke i form av en g klav passade bra och band med noter / toner.







Blommorna från insidan av asken har jag låtit "spilla över" kanten på boxen och dekorerar insidans bakgrundspapper.


Material: Kenny K; kitty katastrophe, Bazzill, mönstrat spillpapper, kartongblad att stämpla på, distresser, band, blommor, rub-on, en fjäril på metallpinne och ett gammalt mobilsmycke.

2 kommentarer:

Kattiz sa...

Läckert! Är också ett stort fan av Kenny K och kan inte mer än hålla med, jätteroliga att färglägga!
Ha en skön helg.
Kram Kattiz

Marita Johansson sa...

Underbart kort.

Jag är oxå fan av bla Magnolia men gillar dessa Kenny K stämplarna.

Väldigt roliga att måla.

Trevlig helg