3.6.11

MME - Lime Twist

I slutet av förra veckan landade ett supermumsigt DT-paket hemma hos mig. Det innehöll massor från MMEs serie "Lime Twist". Verkligen fina, härliga färger som passar mig! Jag brukar ofta se till att färgerna på mina LOs går igen i fotot och här förstärkte verkligen färgerna på papperen fotot!

























Papper:
MME/Lime Twist - Sky "Genuine"
Rosa och vit CS
Knappar:
American Crafts
Bokstäver:
MME/Lime Twist - Together
Tråd:
MME/Lime Twist - Twine "Together"
Stickers:
MME/Lime Twist - "Happy"

1 kommentar:

Pysselfröken sa...

Superfin LO! Tokgillar dessa papper. Vill även passa på att tacka för att jag idag hade förmånen att få besöka er fysiska butik. Stort utbud, bra priser och mycket trevlig personal. Dit återkommer jag gärna. Kram från en Värmlandstös på semester