1.6.11

Nyhavn! Nytt från MME

Wow - vilket härligt DT-paket jag kunde hämta på posten i fredags!! Bara en massa nya fina papper från MME! Jag var bara tvungen att sätta igång genast och jag visste ungefär vilket foto jag skulle använda!
Den 2 april var jag och min son på sightseeing i Köpenhamn. Även om vi bor så nära så åker vi ändå inte över så ofta, men nu var det Max 10 årsdag och då ska man ju fira ordentligt. Det var en härlig dag med solsken och ett myller av folk! Fotot är taget nere i Nyhavn och våren visar sig från sin bästa sida!

Papper: Cardstock, MME Hip-Hooray "Boy" (jag har använt baksidorna)
Dekorationer: MME Diecuts Hip-Hooray "Boy", QK-krona, frimärke och gula halvpärlor
Bokstäver: Thickers och Tiny Type från Cosmo Cricket

Allt material hittar du så klart på Scrapfabriken!

1 kommentar:

Ida sa...

sååå läckra färger! Papprena framhäver fotot väldigt bra!