2.6.12

Vårkänslor

Jag har fått den stora glädjen och förmånen att gästa Scrapfabriken den här månaden. Jag vet ju vilka härliga produkter som finns i butiken så det var med stor spänning jag öppnade mitt paket och jag blev så glad och inspirerad av alla härliga produkter från Echo Parks serie Hello Summer. Jag slängde mig över ett nytaget foto från vitsappsbacken med mina fina barn där man faktiskt ser hur mycket de uppskattar varandra trots syskonbråk och tjat.
Jag har utgått ifrån papperet Bubbles. Sen har jag dekorerat med stickers och chipboard.


// Malena

4 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

himla läckert! Gillar 3d prickarna massor!

Niina sa...

Underbar bild. Väldigt snyggt med det svartvita bilden till pappren och dekorationerna.

Malena sa...

Tack - det var ju roligt att du gillade prickarna för de är ditsatta för att täcka stänk som blev lite fel....

Ida sa...

väldigt härlig Lo! Ska bli spännande att följa dig framöver!