10.6.12

Silvermedalj

Tänk vad en vecka går fort, nu är det söndag igen och min tur att blogga. Jag fortsätter förra veckans tema men ännu en LO från sonens klassfotboll. Det finns så många fina papper i October Afternoons serie 9 to 5 att jag knappt vet var jag ska börja.



En massa härliga dekorationer + 25mm epoxybubbla och egengjord knapp. 
(tyvärr syns 3d-kudden när jag tog kortet lite från sidan)


Ytterligare en epoxybubbla, de är lätt vanebildande ;-)


Jag tyckte det var så snyggt med olika biljetter på rad att jag använde hela raden.


Med de fina journalingkorten fixar man snabbt ett enkelt grattiskort. Färgkombon rött och turkost är ett säkert kort, här har jag vågat bryta med en grön färg ;-)


Materiallista LO
Mönstrade papper: Steno Pad (fram & baksida), Coffee Break,
Cardstock:
Dekorationer:Journaling card, Label stickers, Shape Stickers, Alpha Stickers, Orange Twine,   Epoxyknappar & Epoxycirklar
Verktyg: Knappunch & Cirkelpunch 25mm

Materiallista Kort
Cardstock: Straw
Mönstrat papper: Shorthand
Dekorationer: Journaling card, resten från mina egna gömmor

Hoppas ni får en härlig söndag!! Kramelikram Leia

Inga kommentarer: