1.6.12

Ny månad - ny tävling

Juni!
Första sommarmånaden.
Skolavslutningar, studenttider och sommarlov.
Sveriges nationaldag.
Midsommar.
Semester!

Juni är en tid för firande. God mat hör firande till och vad är godare än färska, svenska jordgubbar? I jordgubben ska du som vill vara med att tävla i Scrapfabrikens månadstävling finna inspirationen denna månad. På något sätt skall minst en jordgubbe finnas med på ditt alster, text räkas inte. Som tidigare är det fritt att välja mellan layout, kort eller alter.

För att tävla:
1. Skapa ett nytt alster för denna tävling.  Alstret får inte ha varit publicerat i någon annan tävling och får inte heller delta i någon annan tävling i juni månad.
2. Minst en jordgubbe skall finnas med på alstret.
Det kan vara i form av ett foto, ett mönstrat papper, ett stämpelmotiv eller en dekoration.
3. Fota ditt alster och sänd mig en bild, minst 500x500 px på: info@scrapfabriken.se

Sista inlämning: 12.06.30 kl 23:59

Alstret skall alltså vara nyskapat, men du får lov att blogga och visa ditt bidrag under tävlingens gång. Vi vill då att du då länkar in till detta inlägg.

Scrapfabriken kommer genom röstning kora en vinnare. Vinsten blir att få vara gästdesigner i augusti månad. Du får då ett paket hemskickat till dig för att kunna göra 4-5 alster som publiceras i vår blogg under augusti månad.

Lycka till!

5 kommentarer:

pysselpetra sa...

Kul utmaning ... här kommer mitt bidrag (som jag självklart mailat också) http://mittkreativakaos.blogspot.se/2012/06/mmmm-jordgubbar.html

Hozzan sa...

Tack för en rolig utmaning. Min tolkning finns att se här:
http://www.hozzan.blogspot.se/2012/06/junijordgubbsutmaning-hos-scrapfabriken.html

Jeanette Nyström sa...

Tack för en härligt somrig utmaning!
Jag länkar till mitt bidrag i min blogg härhttp://www.jeanys.se/?p=838 Jag har också skickat din via e-post.
Är det ok om jag lägger upp den på Facebook?

Trevlig kväll!
/Jeanette (Jeany)

Anna Ekman sa...

Attans också! Jag skulle just sätta igång med utmaningen nu, men det är ju juli idag.

Johanna Thelin sa...

Vem var det som vann?, nyfiken som jag är ;)

Ha det fint!