17.6.12

Lego fire brigade

Söndag igen och dags för mig att inspirera med October Afternoons serie 9 to 5.


Det var många fina färger på fotot som jag kunde plocka upp med de mumsiga papprena.


Lite stickers, spillpapper och en epoxystjärna!


Jag har ritat runt bokstäverna för att de ska synas lite bättre.


En hel hög med stickers, brads, stämpar och den lilla epoxycirkeln. Datumet har jag stämplat med den smidiga datumstämpeln. Perfekt storlek både för kort och layouts.


De pyttesmå bokstäverna är så roliga att jobba med!


Även idag avslutar jag med ett supersnabbt kort! Lite spillbitar, tårtpapper, stickers och minibokstäver är allt som behövs.

Cardstock: Straw och Craft
Mönstrade papper:  Shorthand, Coffee Break, Dictation, Girl Friday, Steno Pad och Italics
Dekorationer: Label Stickers, Word stickers, Shape stickers, Alpha stickers, Brads, Tiny alpha stickers, Sticky notes (Smash) och tårtpapper
Punchar och epoxisar
Stjärnstämplar (den stora är slut men den finns i en annan variant)
Datumstämpel

Ni har väl inte missat är det är REA i webshopen???

Kramelikram Leia

Inga kommentarer: