17.8.11

Stämplar eller rub ons?

Jaha då har turen kommit till mig! Det blev några "snabba" kort häromkvällen. Jag har använt samma bas till korten som Jennie använde till sina layouter som hon bloggade igår. Och precis som Jennie, blev jag lika förtjust i det pappret. Himla användbart!

Lite spillbitar från Crate paper´s snygga Ivy "Samantha" (fram och baksida). Sen har jag stämplat lite stänk och slitet nät från Gummiapan. Texten däremot har jag inte stämplat utan använt rub ons, ni hittar en del olika rub ons i webbutiken. Tårtpappret är mitt eget men den fina blomman finns hos Scrapfabriken.


Ytterligare ett enkelt kort, än en gång spillbitar från Crate paper Lucky "Bliss". Övriga dekorationer är blomma, knappar och stämplat slitet nät och text från Gummiapan.

Ha en fortsatt fin onsdag!
Christina

1 kommentar:

Gurkiss sa...

Läckra och stilrena kort :)