7.8.11

Pappersrosor

För ett tag sedan gjorde jag ett bröllopskort som jag tänkte jag kan visa idag. Det blev ett väldigt vitt kort.

Stommen är vit och den har jag klätt med delar som jag embossat med min Reva. Motivet är en stämpel vi tidigare hade i sortimentet, målat med distresser på kartong. Som dekoration band jag en girlang av pappersrosor i storlekarna 2, 1.5 och 1 cm samt några knoppar och blad. I denna girlang hängde jag ett enkelt silverfärgat hjärta. Bokstäverna är också utstansade från Quickutz Katie.

Jag gillar verkligen denna kortvikning och det var så enkelt att placera ut de olika delarna som skulle vara med på kortet.



Materiallista:
Cardstock
Pappersrosor, 1, 1.5 och 2 cm
Rosenknoppar
Blad
Charm, enkelt silverhjärta
Distresser

5 kommentarer:

Pillan sa...

Kanonfint kort!

Marita Johansson sa...

Wow såå himlans snyggt

Piglet sa...

Cheezus vilket snyggt kort!

mia.t sa...

Jag älskar detta stilrena, romantiska kort!
//Mia

linn-jo sa...

älskar roserna så snyggt ju... den iden knycker jag.. :)