11.8.11

På spa med Relaxing Charlotte.

Jag känner mig privilegierad som får omge mig av alla dessa härliga produkter varje dag. Det är som julafton varje gång ett paket dyker in. Är det dessutom en helt ny produkt är förväntningarna höga.

I tisdags landade ett paket med 17 nya motiv från ett märke som inte tidigare funnits hos någon butik i Sverige, Sparkle Creations. Jag kunde inte hålla fingrarna i styr utan var tvungen att genast ge mig i kast med motivet "Relaxing Charlotte".




Jag stämplade henne på 300 gr akvarellpapper och målade med distresser. Sen tog jag en vimpelstämpel från Gummiapan och stämplade på baksidan av mitt mönstrade papper, klippte ut vimplarna, böjde dem något, och satte på några bokstavsstickers. Ett enkelt, rent kort.


Materiallista:
Stämpel, Relaxing Charlotte, Sparkle Creations
Banner, Gummiapan
Alfabetstickers, Jenni Bowlin
Papper, Ripple, Brook, Crate Paper
Cardstock
Körsbärsblomma
Halvpärlor
Distresser

3 kommentarer:

Chris_P sa...

Men du - så himla fint!!!

LivetenligtMaldis sa...

underbart!

Marita sa...

For et nydelig kort med et herlig motiv som du har fargelagt kjempeflott♥.

Klem Marita♫♫