3.8.11

Some Odd Girl vs Kenny K

Idag blir det ett litet snabbt inlägg från mig idag. Sitter i Hörbys djupaste skogar o njuter av mina sista semesterdagar.

I mitt senaste DT paket som jag fick fanns det ganska mycket gott-i-gott-gott. Det var svårt att välja så därför så bjuder jag på 2 olika kort. Ha i minnet att dom är pysslade här i skogen!

Den här festliga stämpeln är från Kenny K - "Holla Back Girl". Texterna är rub ons och jag har använt dom som en textstämpel. Gnuggat av dom på ett vitt papper, funkar ju lika bra som stämplar.

Nästa kort är med en stämpel från Some Odd Girl - "Big Day Tobie". Jag har använt en av Gummiapans roliga textstämplar - "Så många ljus men sån liten tårta". Gummiapans textstämplar är bara bäst!! Roliga, användbara och billiga - kan det bli bättre?
På tal om Gummiapan! Ni missar väl inte bloggcandyn?? Det ligger inte mindre än 19 textstämplar i potten!

Ni får ursäkta att jag inte länkar till papper och dekorationer men internetet orkar inte riktigt! Lovar skärpning till nästa gång men det mesta hittar ni i Scrapfabrikens webbshop! Shop away!
Ha det bra!

----------------------------------------------------------------------------------
Scrapfabrikens anmärkning:
HUR stolta kan vi på Scrapfabriken vara? Vi har vår alldeles egen Some Odd Girl-tjej i vårt DT-gäng!
Christina är allt för blygsam, i måndags fick vi reda på att hon är en av de nya tjejerna i Some Odd Girls designteam. Har vi tur kanske hon delar med sig av något alster här oxå!

Vi  på Scrapfabriken firar detta genom att inte bara sänka ordinare pris till 79 kr/st, vi ger dessutom 10% rabatt på dessa små sötingar denna vecka!
Stämplarna finner du här.


För att ta del av Christinas alster kika in i hennes blogg eller besök Some Odd Girls blogg.
Än en gång säger vi GRATTIS CHRISTINA!

Inga kommentarer: