1.8.11

Bokmärke

Helén frågade mig om jag ville gästa Scrapfabriken, och med ett så läckert utbud kunde jag bara inte tacka nej. Jag fick hem ett paket fullproppat paket med godsaker, bland annat ett underbart stämpelset och die från Whimsy Stamps som jag gick igång på.


Under sommaren eller framför allt under semestern brukar jag ha tid och ork att läsa böcker. Så även i år, men jag saknade ett bokmärke att lägga i boken, ett kvitto från en matvaruaffär håller väl inte när man är en pysslare. ;)


Jag hittade en rolig beskrivning på ett fint bokmärke här och blev inspirerad att göra en egen variant. Detta är ju den perfekta presenten ihop med en bok till någon som har allt.


Jag stansade ut provdockan i brun Cardstock sen stämplade jag över med en vit dyna med den tillhörande stämpeln. Det blev en svag men läcker effekt!

Hoppas ni blev inspirerade att prova på att vika bokmärken.
Kram Anna Maria / Rimna

Materiallista:
Stämpel Whimsy stamps A touch of Elegance
Mönstrade papper MME Stella & Rose
Martha Stewart stans Doily Lace

5 kommentarer:

Chris_P sa...

Åhhh så himla snyggt!! Den diesen måste jag ha!!

LivetenligtMaldis sa...

men vilken underbar idé! kommer göra såna :)
och din anna-maria LOVE!

Marita Johansson sa...

Wow det är ju kanonsnyggt

Pillan sa...

Superläckert bokmärke och så härliga färger!!
/Pillan

mia.t sa...

Den diesen har jag köpt och den är underbar, nästa inköp blir stämplarna. Ditt bokmärke är verkligen jättesnyggt och så praktiskt. Jag läser ju massor så här blir det till att skapa bokmärken.
//Mia