10.8.11

Nytt från Nellie Snellen

På semesterns sista dag, tog jag mig i kragen och verkligen rensade och städade i min scraphörna. Jag har turen att ha en egen plats i en liten alkov hemma och behöver inte plocka undan. Men ibland blir det för bra. Sagt o gjort - jag städade! Till slut hade jag en liten hög med spillbitar kvar och jag bestämde mig för att det ska användas. Så till det här kortet har jag använt pappersbitar ifrån den högen, alltså förmodligen inga papper ni hittar hos Scrapfabriken. Ni har säkert massa fina spillbitar som bara ligger o slänger! Använd! Det är bara fantasin som sätter gränser! Men nu till dagens blogginlägg :-)


Hur gullig är inte den här stämpeln från Nellie Snellen?? Och Gummiapans textstämpel är perfekt till! Lite av materialet hittar ni i webbutiken, bland annat stämplarna "En kram skulle sitta fint" och "Hoppies favourite doll" samt dom ursöta små blommorna. Runt stämpelmotivet har jag använt en dies från Nellie Snellen, just denna finns inte hos Scrapfabriken, än, men ni hittar andra fina ramar, till exempel den här ovala. Det var allt från mig idag!

Hej Hopp!

Inga kommentarer: