28.6.13

Siren of Pearls!

Ojoj - vilken utmaningen den här stämpeln blev! Detta hår! Inte nådigt och jag känner att jag behöver öva hår och skuggningar en hel del!
 
Siren of Pearls från Make it Crafty - dessa übersöta stämplar!
 
 
Jag ville försöka hålla mig till temat, pärlor, hav o så. Det mönstrade pappret från MME är från ett papper pad i min privata samling men jag tyckte det passade perfekt eftersom jag tyckte det påminde om musslor. Sen fick det bli lite cheesecloth och lite juteband för att fortsätta på havstemat. Jag har stämplat med Gummiapans slitna cirklar i kanterna och lagt till lite halvpärlor som bubblor. Jag hade velat använda mitt 3d-lack men det tycks ha försvunnit i röran.
 
Det var allt från mig! Ikväll vankas det scrapträff för min egen del här i kvarterat och det ska bli himla kul!
 
Ha det bra!

Inga kommentarer: