3.6.13

Into Darkness

Jag var på min första 3D-film för några veckor sedan. Det var Star Trek-filmen Into Darkness. Naturligtvis kunde vi inte motstå att tönta oss lite, på med glasögonen, fram med händer och hälsning och -Action!
Personligen tycker jag att det är en tråkig utveckling i filmvärlden med alla 3D-effekter, men det är en annan historia som vi kan avhandla i en annan blogg :D


Men eftersom jag själv så sällan är med på kort tycker jag att det är väldigt kul att göra layouter med sådana kort där jag faktiskt är med. Den gjorde sig själv i mångt och mycket. Färgskalan var given, rubriken var given och även underrubriken. Jag satt och fjantade mig med biobiljetten en stund men hur jag än bar mig åt passade den inte in.
Jag ska sluta ursäkta mig för att jag har lite dekorationer på mina layouter, det är jag helt enkelt,
- clean and simple!

Underbar washitape från October Afternoon och tabs från Chic Tags.

Figurgem från Prima Marketing. Canvastags från You Do.

Deokrationer från Pink Paislee färgade med Heidi Swapps Color Shine-färger.


Och du som ännu inte sett filmen - du missar inget!

Materiallista:


May the force be with you!

Inga kommentarer: