10.6.13

Boracay

Tjingeling! Måndag igen och jag är tillbaka med en ny LO. Sakta men säkert jobbar jag mig vidare med alla foton från vår resa till Filippinerna. Hoppas tillslut få till ett eget album men det känns lagom att ta en LO lite då å då och längta tillbaka!


Så här härliga parasoll hade vi på "vår" strand! Tyvärr gick de inte att ändra efter solen men fina var de =)


Så smidigt med matchande stickers, alla från Sn@p-serien.


Gillar solglasögonen skarpt! Ett par riktigt klassiska pilotisar!


Dessa alfabetstickers är vita från början och är perfekta för mistsprayer. Här har jag använt den turkosa och den senapsfärgade (den blev lite guldig - superläckert!) Jag gillar när man kan köpa ett ark och variera färgen efter det alster man gör för tillfället. Tycker alltid man har rätt alfabet men i fel färg!


Jag "la" de självhäftande bokstäverna lite försiktigt på ett plastark och sedan sprayade jag misten över, lät det dra en stund innan jag rullade över allt med en vanlig toarulle (med papper på). Då suger pappret upp det överblivna färgen och bokstäverna framträder.


För att se var bokstäverna passar bäst innan jag klistrar dit dem håller jag plastarket över LOn och provar mig fram. Eftersom det är lite kladdigt på framsidan håller jag på undersidan. När sedan bokstäverna är på plats tvättar jag lätt av plastarket med lite rinnande vatten.

Hoppas ni alla får en fin veckan! Jag har både studentfirande och barnens skolavslutning att se framemot!

Kramelikram Leia




1 kommentar:

Marit Staaf sa...

Superhärlig LO!!! Gillade verkligen hur du färgat bokstäverna.
Med vänlig hälsning, Marit