17.6.13

1976

Härliga måndag! Snart är det midsommar och jag har bara några veckor kvar till semestern!
Idag bjuder jag på en LO med ett fint kort på mina föräldrar. Min mamma hatar att vara med på kort så antalet "fina" kort på dem tillsammans är inte stort - tyvärr. Men just det här fotot har jag fått av min farmor och jag har länge velat scrappa det.


Det härligt gula pappret fick mig att tänka lite 70-tal (vi hade gula och orangea tapeter i köket när jag var barn, även på köksluckorna). Fast det inte finns något gult på fotot så tyckte jag att det kändes rätt till just det här fotot. Det är lite rosarött i pappas tjusiga skjorta som jag valde att ta upp och så lite grön för att ge lite liv i LOn.


Härliga rosa pappersrosor samsas med vita "blommor" (de är * från samma alfabet som siffrorna). Pilarna har jag mistat i en härlig grön färg.


Alla alfabet är från mina privata gömmor. Tur att jag hade flera "d" kvar så jag kunde klippa av dem till "a:n" =)

Hoppas ni får ett härlig vecka!! Kramelikram Leia

Inga kommentarer: