21.8.12

Simple Stories Summer Fresh

Simple Stories Summer Fresh serie går i bruten beige och superläcker jeans-ton, och passar bra till mina iphonebilder. Det är inte så ofta jag fastnar på bild, och ännu mindre ofta tillsammans med något barn, så den här bilden är jag extra glad för. Gjorde den lagom stor för att passa in i en bingoruta och backade upp med mönster papper och lite wellpapp som jag hittade hemma. Vågade mig på att stämpla lite på bakgrunden, inspirerad av Christinas fina layouter. Twine-trassel under titeln och ett par remsor i ovan och underkant fick avsluta.

Jeans-bokstavsstickerserna är mycket fina, dock slut för tillfället! Vi får hoppas Helen lyckas få hem fler...


Materiallista:
Mönstrat papper Yellow Lace - Stitched Lattice, Easy Breezy, Sunshine and happiness och Bingo Cards, Summer Fresh, Simple Stories
Bokstavsstickers och Stickers, Simple Stories
Country Shape Buttons, YouDo

Stämpel Chevron, Gummiapan
Twine
Wellpapp 

2 kommentarer:

pysselpetra sa...

snyggt ♥ speciellt förtjust över de små blommorna som smiter ut från remsorna och stjärnorna på stämplingen ♥ och så är ni väldigt söta på fotot

Emelie sa...

jag gillar layoten! Super snyggt!