31.8.12

Grönt är skönt!

Gästdesigner Ulrika Wandler här! Dags för mig att blogga igen! Idag visar jag en layout som var kul att leka fram.
Jag var sugen på att använda det härligt gröna cardstocken som bakgrund, men placerade ett vitt som en ram runtom. En bit mönstrat papper (PaperMaze) fick räcka. I övrigt dekorerade jag bl.a. med hjälp av den häftiga stämpeln från Gummiapan med chevron-mönster. Jag kan berätta att jag har stämplat två gånger bredvid varandra, så förstår ni hur stämpelmotivet ser ut... ;-)


Andra dekorationer är Baker's twine, en chevron-mönstrad papperspåse (Bitty Bag), söta vita Hydrangeor samt några knappar och lite svart mist från min egen gömma!
Visst är väl fotot av sonen riktigt roligt?!

Bakom en av de vita blommorna har jag placerat en filtblomma som tidigare funnits på Scrapfabriken, men vad jag förstår så lyckades jag nyligen tömma lagret... Oops! Men om ni ber snällt kanske Helen kan köpa in nya! ;-)
Min journaling hamnade på ett kort nerstucket i påsen.



Tack för mig!
Jag har gjort min månad som gästdesigner nu, men har faktiskt knåpat ihop några layouter till! Vi får väl se om nån av dem dyker upp här i bloggen framöver...

Inga kommentarer: