23.8.12

Craft Star

Då var det min tur idag istället och precis som Helen utlovade igår så visar jag ytterligare en ny stämpel från Kenny K - nämligen Craft Star! En stämpel som kanske passar alla oss som hänger här på Scrapfabriken :-)



Men limpistolen i högsta hugg - en tjej i min smak! With license to glue!  

Limpistolen är ett av mina favoritverktyg faktiskt! Den använder jag i stort sett varje gång jag gör ett kort eller layout, fast mest när jag gör kort. Perfekt att fästa blommor med! Limpistol och limstavar hittar ni här!

Nu tillbaka till kortet. Det blev ett enkelt kort då verkligenheten kom i fatt mig. Så är det ibland :-). Jag kunde inte låta bli att använda textstämpeln fast den är min egna (finns inte i butiken), den är perfekt till Craft Star!

Helen har fått in många nya fina papper från October Afternoon och jag har använt mig av Bunny Tail Trail och Huckleberry Hill.

Dekorationer: Cheese cloth, tag, blommor, halvpärlor
Textstämpeln: privat

Inga kommentarer: