14.11.11

Kenny K...

Jag fortsätter med jultemat i mitt andra gäst-inlägg här i bloggen.
Men idag väljer jag att kombinera Cosmo Cricket pappren med en Kenny K-stämpel istället.


Jag har gjort ett staffli-kort med hjälp av en Spellbinders die.
Jag har hållt 'framsidan' av kortet ganska sparsamt dekorerad för att behålla fokuset på motivet.


Sedan har jag dekorerar 'insidan' med mönster papper, halvpärlor, twine och lite rosor.
Och så en yta för den personliga hälsningen.

Alla kanter är distressade med Black Soot.

Här är en närbild på den glamorösa tjejen.

Jag funderar på att stoppa det här kortet i min mans juslstrumpa. Tror ni det blir uppskattat..? ;0)

[Ha det så gott / Åsa aka Scraphorse]

Materiallista:



2 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

suuuuck!! Va läckert!!!! :)

Gurkiss sa...

Himla snyggt :)