12.10.11

Jul med Pion Design

Äntligen dags för ett inlägg för min del. Förra veckan bloggade Helen för mig då jag låg nerbäddad i lunginflammation, inte kul alls. Men nu är jag bättre och på fötterna igen! Hämtade ut ett nytt härligt DT-paket i fredagskväll, lagom till vår lilla scrapträff vi hade i Limhamn.


I paketet fanns det flera fina papper från Pion Design, dom är ju helt ljuvliga! Dom är dessutom lika fina på båda sidorna! Jag fick även med den är gulliga stämpeln från Nellie Snellen "Hokey-Pokey". Det finns en rad söta julstämplar i webshoppen under Nellie Snellen, nu dessutom till lite reapriser. På själva motivet har jag duttat i lite "snö" med en snöpenna, sen värmer man med fönen och så får det lite yta. Duttade även lite på snölyktan. Jag är inte så där Rimna-bra på såna effekter men övning ger ju färdighet :-)

Papper: CS Kraft
Mönstrade papper: Pion Design Väntan på tomten II "Stjärnhimmel" och "Tagsark", MME Stella & Rose "Lots of Dots"
Stämplar: Gummiapan "God Jul" och Nellie Snellen "Hokey-Pokey"
Verktyg: Quickutz "Gatlykta", Whimsey Stamps Die "Winters Jewel"
Övrigt: Knapp, band, ros, halvpärlor, snöpenna

ps...bara 73 dagar kvar till julafton nu :-)

Inga kommentarer: