9.5.11

Emma's Shoppe

Butiken är nu proppfull med härliga papper, dekorationer och stämplar. Lite olika varor till er som gillar alter finns också.

När Crate Paper släppte kollektionen Emma's Shoppe föll jag direkt för pappret Dresses. Det är egentligen långt från min vanliga smak, men det är bara helt underbart. Här har jag använt det till att klä in en kvinnotorso. Jag blötte pappret lite för att få det mer följsamt. Sen använde jag ett flytande lim som jag applicerade med pensel då det var lite större ytor som skulle klistras. Det är ett och samma ark jag använt, fram och baksida. Jag använde ett enfärgat Bazzill cardstock till huden. Som halsband satte jag halvpärlor.



Jag har använt:
Kvinnotorso
Mönstrat papper - Emma's Shoppe
Bårderstickers - Emma's Shoppe
Halvpärlor
Pappersros, ca 3 cm i diameter
Band


Du hittar det hos Scrapfabriken.

Inga kommentarer: