14.5.11

Designteamet - Maldis

Sista tjejen ut!

Namn: Monica Aldeborg
Alias: Maldis
Blogg: maldis.blogg.se


Scrappat sedan: 2005
Vem är du: Jag är en 45 årig kvinna från uddevalla som hittat kärleken i falköping och bor där sedan 2004. Inga barn utan 3 katter är barnen :) men har syskonbarn som jag älskar över allt..
Jag ska studera till läkarsekreterare i höst, under 2 år, och bryter då en 11 årig lång period av sjukskrivningar och skit :)
Vad karaktäriserar din scrapstil: Äääääälskar vintage och maaaaaassssssssssssssssa dekos på
Var finner du inspiration: i familjen.. på nätet.. svår fråga..
Favoritfärg: men vilken fråga.. lime och rosa.. brunt, beige.. men jag tror jag kommer tillbaka till blått och grönt mycket
Favoritdekoration: Band
Favorittillverkare: Bazzil älskar dom som bakgrunder.. annars är det såååååååååå många tillverkare som tilltalar mig.. Laura Ashley bl.a
Klarar mig inte utan: Dubbelhäftande tape _ jäkla syrran! ;-)

Bästa scraptipset: Skisser från nätet.. klarar mig inte utan.. älskar färg och form och så snart jag ser en skiss ser jag den klar men jag kan inte komponera dessa skisser själv :(

Inga kommentarer: