28.5.11

Crate Paper

inspirerade denna veckan.
Och dessa helt underbara små sytrådsrullar som jag rullade upp floss på.

Objektet är Helens son Johan som är en tok vad gäller motorfordon.





Jag hittade en trädekoration som jag mallade på Crate Papers: Something Blue.
Skar ut och fick lite trevligare hörn och chalkade dessa.
Rullade upp floss och drog den runt korten, som tråden som håller ihop temat på LO:n.
Inte förrän sista bilden ser man namnet på ett bilmärke.. och det är själva avslöjandet på den blå tråden genom LO:n.




Jag har använt små runda urklippta bilder på bilar och dessa sitter på distanskuddar för lite djup och nivåer på bilden.




Jag fick några chipboards ur Crate Papers serie Toy Box. Och för mig var dom pricken.
Ville hålla den lite minimal med dekos.

Material: Crate Paper: Something Blue, Bazzill, Jenni Bowlin: Chalkboard Alpha Red,
Minitrådrullar, Crate Peper: Toy Box chipboard.
Privat: Brads bokstäver, runda cirklar med bilar från Jilibean, blå floss, röda christallstones.

Inga kommentarer: