13.5.11

Designteamet - Hellenbell

Då är det väl på sin plats att jag presenterar mig själv lite...

Namn: Helen Aldeborg
Alias: Hellenbell
Blogg: http://scrappfabriken.blogspot.com/


Scrappat sedan: Sommaren 2006
Vem är du: En 38-årig Uddevallabo med stor åldersnoja. Mamma till Johan 3 år. Grundare av Scrapfabriken. Jag har alltid varit intresserad av färg och form. Ääääääälskar musik, önskar ibland att jag vore lite musikalisk. Gillar att gå på konserter och det har blivit några genom åren. Jag har sett grupper som: Kizz, AC/DC (3 gånger) Iron Maiden (3 gånger och en på g) Aerosmith, Gary Moore, The Darkness mfl. Jag önskar så tårna trillar av att Nickelback snart ska förära Sverige med ett besök. Har bl a arbetat som dekoratör, croupier, lastbilschaufför och webdesigner. Jag är oerhört glad över att jag fått möjligheten att prova så olika arbeten. Otålig, perfektionist, envis(bockig enligt någon...)
Vad karaktäriserar din scrapstil: Jag kan själv inte säga att jag har en utkristalliserad stil. Jag gillar att prova olika stilar. Men mitt hjärta klämtar extra starkt för det stilrena, enkla. Ju renare desto bättre!
Var finner du inspiration: Skisser och bloggar.
Favoritfärg:
Jag har i alla år varit beige. Lagom! Safe! Vet inte vad som hänt, har aldrig varit på god fot med gult, men just nu är det gult överallt...
Favoritdekoration: Halvpärlor ♥ körsbärsblommor
Favorittillverkare: Scrapfabriken är uppbyggd kring mina favoriter. Just nu lyser Tim ♥ Holtz starkast och jag skulle bara vilja pussa på honom

Klarar mig inte utan: Dubbelhäftande tejp

Bästa scraptipset: Surfa runt bland olika scrapbloggar. Det finns så många duktiga scrappare världen över. Inspireras!

Inga kommentarer: