10.5.11

Crate Papers Toy Box Collection

Äntligen dags att visa vad jag gjort med de härliga papperna från Crate Paper jag fick i mitt första paket av Helen! Gillade rutnätet och utgick från det tillsammans med remsorna i samma serie, sedan öste jag på med dekorationerna.


Material: Border stickers + Chipboard accents + Mönstrat papper: ”Library” och Explore” från Toy Box collection, Crate Paper. Bling, knappar, filtblommor och bingomarkörer finns hos Scrappfabriken. Bokstäver + stämplar privata

Färgen på cardstocken passade perfekt till tröjan på min sovande son, det härligt stora blingstenarna räcker som enda dekoration tillsammans med lite färgstänk. Satte klistermärket på en remsa jag häftade fast för att få lite dimension. Och trots att upplägget var likt, blev det stor skillnad på resultatet!

Material: Phrases från Toy Box collection, Crate Paper. Bling finns hos Scrappfabriken. Stämplar och häftklamrar privata

4 kommentarer:

Pillan sa...

Härliga LOs!!
Jag har försökt komma in i webbutiken, men lyckas inte?!? Kommer till en login-sida...?

LivetenligtMaldis sa...

Hej! Butiken öppnar på fredag! Välkommen åter då!
mvh
maldis

LivetenligtMaldis sa...

MÅSTE ju säga att jag älskar dina LO:s!

pysselpetra sa...

underbara layouter - stilrena, intressanta och inspirerande ♥