19.9.13

Sk8ar Joel!

I helgen som varit så har vi varit på kalas hos barnens kusiner. Jag gjorde ju ett tjejkort med
Kenny K´s Texting Diva (bloggades i torsdags) till ena kusinen och för att allt skulle vara rättvist så
fick så klart även hennes lillebror, som också fyllt år, ett kort. Han skejtar lite grann och då passar ju
denna stämpeln från Kenny K bra!

Cool Boarder 




Det fick bli ett sedel-kort. Ni vet ett sånt som man har bigat och vikt så att det blir ett sedelfack
inuti :-). Tutorial hittar ni här!

Tokgillar färgerna! Lite killigt o ruffigt, men ändå färgglatt! Jeans-pappret blev ju bara så coolt när jag
klädde kortet. Vimplarna är från baksidan av jeans-pappret. Synd att jag inte fotade baksidan på kortet
för där satte jag en ficka. Wellpappen har jag sparat sedan tidigare. Perfekt att återvinna! Lite spillbitar
har jag också använt.

Stjärnorna har jag stansat ut med en punsch jag har och sen har jag stämplat Gummiapans stjärnstämpeln
 på för att liva upp stjärnorna lite. Annars har jag som vanligt färglagt med mina Copics och stämplat
lite med Gummiapans stämplar runt kanterna på motivet.



1 kommentar:

Marina sa...

Wow! It's an absolutely gorgeous card and just perfect for a boy.

Hugs,
Marina

P.S. Many thanks for your nice comment on my blog :O).