16.9.13

My Mr Right


Min kära make hatar, och då menar jag HATAR att vara med på kort! Otur för hans scrappande fru! Jag har många foton där han håller upp handen, räcker ut tungan eller helt enkelt vänder på sig. Några få "normala" kort har jag på honom, de bästa från vårt bröllop men ibland lyckas jag få till ett eller två som är någorlunda okej. Detta är väl inte det snyggaste av dem men det är taget en härlig kväll på en underbar liten restaurang på stranden så det är så mycket fina minnen i fotot.

Jag hoppas verkligen inte att ni har missat Glitz nya serie Dapper Dan, en fin och "killig" serie! Full med snygga dekorationer och en massa mustascher =)


{Fotat inomhus, kvällstid ;-) }
 
I mitt senaste DT-kit hittade jag en supersnygg papperspåse med "tidningstryck" på och den fick ta plats som bakgrund. {kommer alldeles strax in i shoppen}. Jag kladdade på lite gesso och fäste lite grön tyll {även den på väg in i shoppen} i gesson och lät det torka innan jag fortsatte.


Lite papper från Coll-kitet, likaså alla bokstavs-stickers och word-stickers. Handen kommer från Whatnots-påsen. Den sitter på 3D-kuddar för lite mer djup i LOn.


Rhinestone-dekorationerna ger en härlig effekt med lite "kristallkänsla". Word-stickers från Coll kitet.


Ni har väl inte missat alla häftiga trädekorationer Helen har fått in i shoppen? Här har jag använt det tomma "arket" som en egen dekoration. Å så en läcker rhinestonemustasch!


Både mustasch och pil är stickers från Coll kitet. Den användbara datumstämpeln smög visst sig in även i denna LO ;-)

Hoppas ni alla får en underbar vecka! Kramelikram Leia



Inga kommentarer: