20.9.13

Layout med vaxat papper

I förra veckan fick vi in vaxat papper som blir fantastiskt att slå in presenter med eller vira runt en blomma istället för en kruka när man går bort.

Jag var på scrapträff i Floby i lördags och då passade jag på att använda lite på en layout.

Johan har gått på lek och plask och en gång fick jag detta fina kort som jag bara ville scrappa.
Det blev en snabbscrappad layout där jag har lagt lager på lager.



Jag ville ha en komplimenterande färg så det fick bli den röda blomman.
Den plockar även upp en svag röd ton i taben
.

Närbild på mitt vaxade papper som jag dessutom rev kanterna på.

Lite washitape blir aldrig fel.
Blingstenarna får symbolisera vattenstänket.

Materiallista:

3 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

ja jäklars va läcker den blev!!

Anna Sandén sa...

Skitsnygg LO! Jag älskar lager på lager!

Chris_P sa...

Åhh så himla snyggt!! jag vill ha sånt vaxat papper!!! Blir nog till att klicka hem lite :-)