21.4.13

Videopremiär!!


Hej!!

Helt spontant och totalt oregisserat och med hjälp av min dotter så har jag/vi gjort en lite videosnutt!
En filmad tutorial alltså och dessutom på svenska. Ganska kul att göra och vi är fullständigt nybörjare på
det här så ni får ha lite tålamod med storlek och kvalitet.



Vi involverade nästan hela familjen i det här. Ellie filmade, jag snackade och min man hjälpte till att
krympa filmen så att den skulle få plats här på bloggen. Den finns även på Youtube. Tror att ni ska
kunna söka på "Tutorial för Scrapfabriken". Lite osäker...

Här ser ni kortet, som jag håller i från början av videon, i sin helhet. Dock har jag här använt en av Whimsy texterna, men principen är den samma.



Så vad säger ni om min video- flipp eller flopp?




4 kommentarer:

Ida sa...

Kanon ju! Fler filmer ja tack:-)

Johanna Thelin sa...

Håller med, fler filmer vore toppen =)

pysselpetra sa...

Så fiffigt och bra filmat <3

Petra sa...

va smart att göra en utstansad mall först, mer demos som denna behövs när man sitter i sin lilla vrå och skapar. Alltså flipp ;)