4.4.13

Max 12 år!

I tisdags fyllde min lille kille 12 år eller rättare sagt - store kille! Han vill nog inte bli kallad lilleman
längre nu. Vi har slagit vad, han och jag, att när han börjar sexan så har han vuxit om mig.
Jag är 1,70 och jag kan säga att han börjar bli lite svettig.... :-)

Nu gled jag ifrån ämnet...Så klart gjorde jag ett kort till honom och denna stämpeln till honom
är PERFEKT!! Han spelar en del xbox, på gott o på ont.
Jag vet i alla fall var jag har  honom :-)


Jag valde rätt klara färger och då gällde att hitta papper som passade till - det fick bli några gamla October Afternoon! Tyvärr finns dom inte längre i webbutiken men OA har andra fina papper! För ni vet - det är ju bara fantasin som sätter gränser :-)

Jag har som vanligt chalkat kanterna med distressdynan Pumic stone.



Inga kommentarer: