15.4.13

En hälsning från paradiset

Nu ÄNTLIGEN verkar det som om våren är på gång!! Som jag längtat efter solen! Men i ärlighetens namn tjuvstartade jag redan i mars då hela släkten åkte till Filippinerna i 2 veckor. Vi bokade resan ett år i förväg så ni kan tro att vi väntat och längtat! Och så tjoff har de där två stackars veckorna susat förbi ;-) Men vi hade det helt underbart och totalt tog vi över 1500 kort så vi har lite att titta på och drömma oss tillbaka.


Har ni sett de härliga papprena från Kariser Craft? Jag gillar verkligen deras lite ruffiga stil, tycker de passar perfekt som bakgrunder på LOs. Just idag har jag börjat med att kladda lite Gesso innan jag gick på med lite stämplar från Gummiapan.


Två små, lite plattare koraller får sällskap av en liten peng och det häftiga kamera-gemet.


Den blå pilen har jag sprayat med Color mist och den gula är infärgad med distressdyna och blending tool.



Inga kommentarer: