23.4.13

Rödluvan - Some Odd Girl

Igår visade Veronica Rapunsel, en av de tre nya stämplarna från Some Odd Girl. Stämplar som denna gång går i sagornas tecken.

Själv valde jag att arbeta med mitt set Kaylee´s Closet Wardrobe.
Denna gång kom det ett nytt set kläder så att man kan få Kaylee att se ut som rödluvan.

Hon är stämplad på 300 g akvarellpapper och målad med distresser.

Vi har sett både Veronica och Christina använda sig av stämpelset från Whimsy Stamps som det även finns dies till för att få ut fina formklippta texter mm. Jag valde att använda mig av ett annat set, tog bara en ramstämpel, den röda delen, och sedan när jag stansat ut min ram stämplade jag med textstämpeln som kom med Rödluvesetet. Clearstamps är ju så härliga att stämpla med för du ser var du har motivet :D



Materiallista:

Inga kommentarer: