11.4.13

I do! I do! I do!


Jag fortsätter med bröllopstemat här på torsdagarna lite till! Helen har fått in några helt bedårande
stämplar från Whimsy Stamps - 2 Cute Ink "I do!" och jag har gjort två olika kort med stämplar från
samma set.
Första kortet är med pingviner och jag har valt att göra ett CAS kort - Clean and Simple. Ibland blir det
ju så bra att bara hålla det enkelt och stilrent. Inte ens en lite blomma!


 
Andra kortet valde jag att lifta Åsa aka Scraphorse. Hon har lycktas bli publicerad i en norsk tidning med
ett kort och igår surfade jag rätt på det och sen satte jag ihop det imorse efter bästa förmåga :-)


Jag bara tokgillar färgerna på kortet! Det mönstrade bakgrundpappret hittade jag bland spillbitarna och
nu när jag använde det så vill jag bara ha mer! Tyvärr vet jag inte vilket märke det är!

Ha en fortsatt bra vecka! Själv planerar jag att gå på Helsingborgsmässan där en viss Scrapfabrik ska
ställa ut!! Vi ses väl?


2 kommentarer:

Pillan sa...

Kanonfina... du lyckas få det så snyggt och att det inte ser tomt ut även om du låter bli att dekorera!!
Kram, Pillan

Annika kort & gott sa...

Underbara kort! Detta urläckra stämpelset köpte jag av Helen på Haboscrappen. Tack för inspirationen!
kram Annika